torsdag 22 maj 2014

Lite saker som händer nu!

I onsdags när jag kom hem från en lång, tråkig och tröttsam skoldag så hittar jag något i postlådan som fick min dag att bli toppen. Ett paket från Ribatex. Den innehöll:
2 t-shirts
Några olika jiggar 
Stingers
Tack Nikolai på Ribatex! Dessa dka jag köra stenhårt med på lägret i helgen! www.ribatex.se 

Sedan är det en gäddfiske tävling i Oxelösund som ni absolut inte får missa. Den äger rum den 5 juli mellan 9.00 - 21.00.

Och på lördag åker jag till Sigtuna på SGK ungdomsträff. Kommer bli grymt kul. Både jiggar.nu och betesbyggaren Birkan ska komma! Grymt spännande! 

Ha det bäst mina vänner och skitfiske på er nu!!

// Sebastian

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Vart anmäler man sig till tävlingen 5 juli.
    MVH
    Team PeTo fishing. (www.teampeto.n.nu)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Skicka ett mail till: danielgerber82@hotmail.com
      mvh Sebastian, Nyköpingsbo.

      Radera