torsdag 15 maj 2014

Lite nya beten och värmande ord

Hej!!

Ja nu var det ett tag sedan sist jag skrev. Så jag passar på att presentera lite nya beten,f rån några olika betesbyggare.

TJ BAITS

Tobias Jackteus från "team fishing for fun" skickade en nykläckt tail i färgen snipan till mig. Detta bete kan tydligen fiskas på alla olika djupa beroende på vad för krokar och tafs man använder. Kommer bli grymt spännande att få pröva den! Tack Tobis för ett kanon fint bete!! den kommer tjäna mig väl.  Mer info på: https://www.facebook.com/pages/TJ-Baits/720934077917888?fref=ts


GRAMSLURES

Denna man tröttnar jag aldrig på, Roger Kjellin. Ett kort där det stod: Grattis på födelsedagen Basse!! En present i förskott som ska med till ungdomsträffen i Sigtuna som de andra betena.
Hans beten är helt unika med massvis av roliga detaljer. Grymt häftiga beten, med tanke på att dem är Feta, smala, stora, små, långa, korta... ja alla olika former. Tack så mycket Roger för ett fint bete. finner inga ord! mer info på: http://www.gramslures.se/

BRO BAITS

Ja idag blev jag lite paff när jag helt plötsligt såg ett paket från någon person jag aldrig snackat med eller haft kontakt med. Men där låg den. Ett grönt vaderat kuvert. Jag öppnade med sådan försiktighet, som om det vore en bomb och fick se ett meddelande. Jag slet upp den och läste det:
Hejsan Sebastian!
Jag har sett din blogg (bra jobbat) och sett hur det hoppas på ang pommac mm. 
du är så mycket bättre än dessa idioter. Du är en Stark kille som står på dig trots alla dårar. Detta gör mig glad och imponerad och därför så vill jag göra dig glad tillbaka och vill skänka dig ett av mina hemma gjorda beten. 
fortsätt stå på dig och kom ihåg att vi är så många fler som står på din sida än vad dem är.

hoppas du gillar betet och tar en riktig fet gädda på det.

mvh Thomas på Bro baits
ps. Pommac is the shit!! :)

Sedan tittar jag ned i kuvertet igen och ser ett litet bete. Jag tar upp och kollar på det. En helt unik färg med texten littlepiker på ryggen. Grymt!! Tackar med hela mitt hjärta för fina ord Thomas!
Mer info på: https://www.facebook.com/brobaits?fref=ts

Tack till alla underbara människor som stöttat mig! Det gör att jag kan växa och få ny erfarenhet, Det betyder massor, TACK!!!

Nu på lördag ska jag prickskjuta gös med Patrik Jansson från team savage-gear. Så pommac är med!

Ha en kanon helg mina vänner så hörs vi!
Simma lugnt!



// Sebastian Eriksson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar