söndag 23 mars 2014

Kista mässan


Hej!

Ja då var min första mässa avklarad. Jag kunde åka hem glad och nöjd med prylar för hela våren. 
Men det jag var gladast över, var alla dessa fantastiska människor. Dem gick fram och sa: "Tja littlepiker" eller "grymt bra skrivet". Det värmde. 
Som sagt, många trevliga nördar kunde pratas vid och dela med sig av sina tips.
 
Jag och Roger Norrman. Känd som RoNo. Köpte inget av honom och det svär jag över just nu...


 
Fredrik Johansson från pigg king, gav mig en snygg mössa och fina jiggar som kommer tjäna mig väl i vår. 

Johan Kimming från mieko var en av dem jag sett fram imot att träffa, efter all kontakt på Facebook.


Och sedan, mannen, myten, legenden Robert "Robbo" Jonsson. Grymt trevlig person som lät mig smaka på 4 mieko wobblers! 


Fick sedan den äran att träffa Tommy lönnebacke från återspinningen. Trevlig person med stort hjärta! 
 
Och sedan fick jag träffa en av mina idoler, Tobias fränstam. Hans föredrag om vattenvård och gäddans "liv" gjorde mig ännu mer intresserad. Grymt intressant. Dessutom bombade han mig med fisketips m.m. 


Nå, vad köpte jag då? Jo här är...

Min goda vän och sponsor gav mig en snygg mössa och ett specialbete med mitt namn på! Tack Steve från Esoxgear.

detta är 2st mctails ifrån återspinningen! Måste tack Tommy för en bra idé! Och Claes själv för att han återspann. För den kommer bända bra nu!

Sedan köpte jag ett bete av min gods vän Roger! "Basse" ett jerkbait i trä som går sida till sida och är ett farligt bete på vårkanten! 

Piggkinglures, vad ska man säga? Sjukt snygga beten! Tack Fredrik för att jag fick ta en vs dina firetiger, den dräper bra i mälaren! 
 
Och sedan till sist så välsignade Robbo mig med 4 beten! Sjukt coola och jag tror att dem kommer funka fin fint! 

Det var det jag kom över denna gång! Tack alla för en fantastisk mässa, och så ses vi nästa år igen! 

Ha det gött och simma lugnt! 

//littlepiker 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar